Javaslatok a cikkmarketing látványos megvalósításához
A cikkmarketing az egyik legjobb módja annak, hogy célzott forgalmat irányítson webhelyére. Egy hatékony cikk megírása segíthet az ingyenes forgalom eljuttatásában webhelyére az elkövetkező években. Olvassa el hasznos tippjeinket, és megtudja, hogyan lehet sikeres egy cikk közzététele és annak elérése, hogy forgalmat juttasson webhelyére.
A fő ok, amiért az emberek olvasni fogják a cikkeidet, az az, hogy információt találnak. Tehát csomagoljon be annyi információt a cikkébe, amennyit csak tud. Próbáljon meg egy helyen megadni nekik mindent, amit keresnek. Ha megbízható információforrássá válik, vissza fognak térni Önhöz.
Fontolja meg a cikkek blogformátumban történő futtatását, és ne tegyen közzé egy terméket minden cikkben. Az emberek minőségi cikkeket fognak olvasni, de belefáradnak a folyamatos marketingbe. Ha minden negyedik vagy ötödik cikkben felteszi a cselekvésre ösztönzést, az több konverziót eredményezhet, mint ha minden bejegyzésben a marketingdobot veri.
Ügyeljen arra, hogy hol tárolja cikkeit. A Google nemrég megváltoztatta algoritmusát, hogy megbüntesse az "alacsony minőségű tartalomfarmokat". Úgy tűnik, hogy bizonyos cikkeket tároló webhelyek, például az eHow és a Squidoo, érintettek voltak. Míg a cikk-könyvtárak jó kiegészítő forrása a hátsó linkeknek, tárolja a cikkeket a saját webhelyén, ha egyáltalán lehetséges.
Fontolja meg olyan cikkek írását, amelyek informatívak lesznek a közönség számára. Ezt a tartalmat felhasználhatja arra, hogy az iparág virtuózaként mozgassa a képét. Ez megnyeri a potenciális ügyfeleket, és elnyeri a jelenlegi ügyfelek hűségét. Ha tartalmat ad hozzá webhelyéhez, javul a rangsor a keresőmotorokkal, és cikkei remek új tartalmat tesznek közzé.
Maradj a témánál. A cikknek mindig relevánsnak kell lennie ahhoz, amit reklámoz. Ha a lakásfelújításról írsz, nincs ok arra, hogy belevágj egy történetet a Bahamákon töltött nyaralásodról. Az olvasók azt akarják, hogy a tartalom illeszkedjen a témához, ezért ügyeljen arra, hogy ne tévedjen túl messzire.
Legyen egy pontod, majd térj rá. Az olvasók azt akarják, hogy tegyen valamit a cikkével, legyen az problémák megoldása, kérdések megválaszolása vagy új megoldások kidolgozása. Tartsa ezt szem előtt, amikor megírja a cikket, hogy a pályán maradjon, és megadja a közönségnek, amit megérdemel. Ez egy jól megírt cikk, amely segíti őket az őket érdeklő témában.
Sok cikkkönyvtár létezik, amelyekbe beküldheti a cikkeket. Olvassa el a cikkek könyvtárainak benyújtási követelményeit, hogy maximalizálja a benyújtás eredményét. A különböző könyvtáraknak különböző benyújtási irányelvek vannak.
Kerülje el az azonos vagy hasonló című cikkek beküldését. A cikk semmiképpen sem tűnhet egyedülállónak, ha ugyanazzal a címmel rendelkezik, mint egy másik cikk. Minden cikknek egyedi címet kell adnia, és a címnek öt -húsz változatával kell rendelkeznie ahhoz, hogy a cikket különböző helyszíneken közzétehesse. Ne feledje, hogy a címében mindig szerepelnie kell kulcsszavának.
A cikkeid címei rendkívül fontosak. A címsorodban valami csábító vonzza az olvasókat és bevonja őket a cikkbe, míg valami unalmas elfordítja őket. Gondolkodjon, mielőtt papírra vetné a címsort. Akár azt is megpróbálhatod, ha valakit magad körül használsz hangtáblának, hogy megnézd, mit gondolnak a címsorodról.
Ahhoz, hogy sikeres cikkforgalmazó lehessen, hajlandónak kell lennie arra, hogy többet tegyen, mint a másik marketinges. Lehet, hogy nem is ismersz egy másik cikk -marketinget, de feltételezned kell, hogy valaki dolgozik, miközben ezt olvasod. Ez azt jelenti, hogy rengeteg tennivalója van, ezért foglalkozzon a kampányával.
Igen, sikeres lehet a cikkek marketingjében. Tippjeink segítenek abban, hogy tegye közzé azt a cikket, amely ahhoz szükséges, hogy a lehető legjobban sikerüljön elérni rendkívül célzott forgalmat webhelyére. Kövesse a mutatóinkat, és meg fog lepődni a forgalomon.
Hogyan lehet sikereket elérni a cikkmarketing segítségével
A cikkek hírlevélen keresztül történő marketingje kiváló ötlet lehet a megfelelő mozgás közbeni terv mellett. Szükséged lesz egy ügyfélkörre, és ezek lehetnek korábbi ügyfelek, barátok vagy blog -előfizetők. A hírleveleken keresztül történő cikkmarketing hátránya, hogy több időt töltenek ezzel a módszerrel, mint más módszerekkel, egyszerűen azért, mert meg kell tervezni egy sablont, el kell küldeni őket (csigaposta vagy e -mail), valamint létre kell hozni és formázni kell minden tartalmat. A hírlevelek legnagyobb előnye, hogy egyenesen az olvasók postaládájába juttatja el magát; ha kitartó és következetes vagy, akkor a hírlevél egy részét el fogják olvasni, és cserébe irányítsd az embereket a webhelyedre. Ezt a kemény munkát kifizetődővé teheti, ha megnézi ezt a cikket, és követi ezeket a fontos tippeket.
A közönség fő érdeklődésének kutatása kulcsfontosságú a cikkmarketing sikeres megcélzásához. Okos ötlet az is, hogy a színek és szövegstílusok segítségével frissen és újonnan tartsa a kiegészítők megjelenését. A próba és a hiba a legjobb módja annak, hogy megtudja, mi működik a technikával kapcsolatban.
Először helyezze el cikkeit webhelyén, hacsak nem tiltják. Ezzel webhelye elnyeri a keresőmotorok figyelmét, és magasabb rangot fog elérni. Először szerezze be a webhelye keresőmotorjai által indexelt cikket, majd küldje el cikkeit a világba, hogy több ügyfelet vonzzon.
Amikor több címtárról cikkeket tesz közzé internetes marketingszakemberként, két szilárd szabály szerint kell élnie. Egy, soha ne tegye közzé ugyanazt a cikket kétszer. Mindig győződjön meg arról, hogy változtat a dolgokon, és új, friss nézőpontot ad a témához. Másodszor, mentse a linkeket a szerzői életrajzhoz, hogy a cikk ne spamként olvasson.
Kerülje ugyanazon cikk közzétételét számos különböző helyen. Sok cikkindex használható a cikk marketing kampányához. Csábító lehet ugyanazt a cikket használni több különböző indexen keresztül. Nem lehet becsapni a keresőmotorokat. A keresőmotorok pókjai bölcsen alkalmazzák ezt a taktikát, és csökkentik az oldal rangját.
Keressen egyedi és okos módszert arra, hogy cikkét promócióvá tegye. Az olvasók szeretik, ha egy író valami újat és érdekeset próbál ki. Szokták látni a termékleírás/vélemény/vásárlás itt formátumot. Ha kitalálhat egy másik módszert terméke népszerűsítésére, az olvasók összegyűlnek, és általában vásárolnak.
Ellenőrizze még egyszer a linkjeit. Amint a cikked megjelent, látogasd meg. Kattintson minden linkre, és győződjön meg arról, hogy mind pontosak és megfelelően működnek. Nem akarja elküldeni olvasóit egy 404-es képernyőre, vagy valamilyen véletlenszerű webhelyre, amelynek semmi köze sincs Önhöz vagy cikkéhez.
Kapcsolja össze magát! Minden cikkében nemcsak linkeket kell megadnia webhelye kezdőlapjára, hanem minden más cikkre is, amelyet írt. Még ha nem is relevánsak, akkor a végén felveheti őket úgy, hogy "A szerző egyéb cikkei közé tartozik ..."
Tegyen közzé cikkeket az ingyenes top 10 cikkkönyvek közül a lehető legtöbbben. Győződjön meg róla, hogy cikkei egyediek és jól meg vannak írva. Ismerkedjen meg az egyes könyvtárak beküldési követelményeivel, valamint annak feltételeivel. Egyes könyvtárak minimális szószámmal rendelkeznek, és az egyik, a Buzzle, nem fogad el olyan cikket, amelyet bárhol másutt publikáltak az interneten annak közzététele előtt.
Amint fentebb említettük, a cikkek marketingje hírlevél útján nehéz lehet, és valószínű, hogy várnia kell egy kicsit, hogy megnézze az erőfeszítéseinek eredményét. Csak adjon neki időt, és küldjön kiváló minőségű tartalmat a megfelelő embereknek, és ez működni fog. Ez csak egy az árucikkek sokféle értékesítési módjának, így végezzen egy kis kutatást is.
Sikeres cikkmarketing dióhéjban
A cikkmarketing nagyszerű áldást jelenthet bármely weboldal számára! Növeli olvasóközönségét és bevételeit. Ezeknek a cikkeknek az írása és megismerése azonban a folyamat bonyolult része lehet. Ez a cikk értékes és egyedi tippeket ad Önnek a webhelyének leginkább megfelelő cikkmarketing használatával:
Ha mikroblogozási webhelyeket fog használni vállalkozásának népszerűsítésére, a posztolás megkezdése előtt győződjön meg róla, hogy megértette azok funkcióját. Ha nem tartja be az illemszabályokat és a formátum használatát, akkor többet árthat, mint használhat vállalkozásának hírnevét és online jelenlétét.
Tartsa naprakészen a kulcsszavakat. Az elején végzett kutatás nagyon fontos, de ne hagyja, hogy ezzel véget érjen. Folyamatosan kutasson folyamatosan annak kiderítésére, hogy milyen kulcsszavak még mindig hasznosak Önnek. Ha az egyik kulcsszó már nem népszerű, de egy másik releváns kulcsfontosságú, kapcsolja ki őket!
Győződjön meg róla, hogy minden cikkéhez megfelelő kutatást végzett. Azt akarja tudni, hogy a srác, akinek nagy információja van, nem pedig az a srác, aki hazugságokat és hamis tényeket áraszt. Semmi sem képes gyorsabban megölni a hírnevét, mint ha hazugnak vagy lusta írónak bélyegzik.
Nem szabad elárasztani az indexeket olyan cikkekkel, amelyek azonos tartalmat tartalmaznak. Számos cikket találhat, ha internetes cikkmarketinget használ. Az egyik általános kísértés egy cikk újbóli közzététele több tucat vagy akár több száz indexben. Ha ezt megteszi, a keresőmotorok leértékelik a linkjeit és csökkentik a rangsort.
Győződjön meg róla, hogy helyesírás-ellenőrzi a cikkeket, majd olvassa el saját maga, hogy megbizonyosodjon arról, hogy minden helyesen van-e írva, és a megfelelő szavakat használták-e. A helyesírás-ellenőrzők nem tudják, milyen szót szántál. Lehet, hogy teljesen rossz szó van a helyén, jóllehet tökéletesen be van írva. Ellenőrizze a nyelvtanát. Ha nem nyelvtan, használjon egyszerűbb mondatszerkezetet.
Azáltal, hogy szakcikkeket szakosít egy kiválasztott területre vagy egy bizonyos résbe, nemcsak a lehető legjobban csiszolhatja cikkeit, hanem számos nézőt is vonzhat ezen a területen. Azon cikkek finomításának képességén kívül, hogy az általuk talált fülkékben kisebb a verseny.
Természetesen tudja, hogy minden hibát tanulási lehetőségként kell kezelni. A cikkmarketing területén bár a hibák még jobbak, mint az oktatás. Friss témák a cikkei számára. Írj egy cikket a hibádról! Tanítsa meg olvasóinak, mit tett rosszul, és mit tudnak helyesen tenni, hogy elkerülje hibáját.
Egy kis kutatás hosszú utat mutat be, amikor pontos leírást ad a termékről vagy szolgáltatásról a cikkében. Ha nem sokat tud arról, amiről ír, győződjön meg róla, hogy elvégezte-e a kutatását, és ellenőrizze a többi felhasználó véleményét, és ellenőrizze ezeket az információkat, hogy a lehető legpontosabbak legyenek.
Számos olyan cikk, amely elfogad cikkeket, kattintásonként vagy megtekintésenként fizet. A cikkírás valóban nagyon jövedelmező lehet. Végül a nyereség jelentős összeget tesz ki.
Ne felejtsen el alcímeket használni a cikkében. Ez a taktika elősegíti a darab különböző bekezdéseinek elindítását. Hangsúlyozza az egyes szempontokat, ugyanakkor összehozza az egész cikkét. Az olvasók könnyedén eljuthatnak egyik pontról a másikra, fenntartva a témára való összpontosítást. Az alcímekben kulcsszavakat is használhat.
Kétségtelen, hogy az imént elolvasott cikk számos hasznos tippet kínált Önnek, hogy ne csak megkezdje cikk-marketingtevékenységét, hanem maximalizálja az Ön és olvasói lehetőségeket is! E hasznos tanácsok betartásával nyereségessé teheti webhelyét, valamint megbízható, praktikus és hatékony weboldalt hozhat létre olvasói számára, hogy továbbra is élvezhessék!
https://2100.ws/hu/applikacio-fejlesztes/