Javaslatok a cikkmarketing látványos megvalósításához
A cikkmarketing az egyik legjobb módja annak, hogy célzott forgalmat irányítson webhelyére. Egy hatékony cikk megírása segíthet az ingyenes forgalom eljuttatásában webhelyére az elkövetkező években. Olvassa el hasznos tippjeinket, és megtudja, hogyan lehet sikeres egy cikk közzététele és annak elérése, hogy forgalmat juttasson webhelyére.
A fő ok, amiért az emberek olvasni fogják a cikkeidet, az az, hogy információt találnak. Tehát csomagoljon be annyi információt a cikkébe, amennyit csak tud. Próbáljon meg egy helyen megadni nekik mindent, amit keresnek. Ha megbízható információforrássá válik, vissza fognak térni Önhöz.
Fontolja meg a cikkek blogformátumban történő futtatását, és ne tegyen közzé egy terméket minden cikkben. Az emberek minőségi cikkeket fognak olvasni, de belefáradnak a folyamatos marketingbe. Ha minden negyedik vagy ötödik cikkben felteszi a cselekvésre ösztönzést, az több konverziót eredményezhet, mint ha minden bejegyzésben a marketingdobot veri.
Ügyeljen arra, hogy hol tárolja cikkeit. A Google nemrég megváltoztatta algoritmusát, hogy megbüntesse az "alacsony minőségű tartalomfarmokat". Úgy tűnik, hogy bizonyos cikkeket tároló webhelyek, például az eHow és a Squidoo, érintettek voltak. Míg a cikk-könyvtárak jó kiegészítő forrása a hátsó linkeknek, tárolja a cikkeket a saját webhelyén, ha egyáltalán lehetséges.
Fontolja meg olyan cikkek írását, amelyek informatívak lesznek a közönség számára. Ezt a tartalmat felhasználhatja arra, hogy az iparág virtuózaként mozgassa a képét. Ez megnyeri a potenciális ügyfeleket, és elnyeri a jelenlegi ügyfelek hűségét. Ha tartalmat ad hozzá webhelyéhez, javul a rangsor a keresőmotorokkal, és cikkei remek új tartalmat tesznek közzé.
Maradj a témánál. A cikknek mindig relevánsnak kell lennie ahhoz, amit reklámoz. Ha a lakásfelújításról írsz, nincs ok arra, hogy belevágj egy történetet a Bahamákon töltött nyaralásodról. Az olvasók azt akarják, hogy a tartalom illeszkedjen a témához, ezért ügyeljen arra, hogy ne tévedjen túl messzire.
Legyen egy pontod, majd térj rá. Az olvasók azt akarják, hogy tegyen valamit a cikkével, legyen az problémák megoldása, kérdések megválaszolása vagy új megoldások kidolgozása. Tartsa ezt szem előtt, amikor megírja a cikket, hogy a pályán maradjon, és megadja a közönségnek, amit megérdemel. Ez egy jól megírt cikk, amely segíti őket az őket érdeklő témában.
Sok cikkkönyvtár létezik, amelyekbe beküldheti a cikkeket. Olvassa el a cikkek könyvtárainak benyújtási követelményeit, hogy maximalizálja a benyújtás eredményét. A különböző könyvtáraknak különböző benyújtási irányelvek vannak.
Kerülje el az azonos vagy hasonló című cikkek beküldését. A cikk semmiképpen sem tűnhet egyedülállónak, ha ugyanazzal a címmel rendelkezik, mint egy másik cikk. Minden cikknek egyedi címet kell adnia, és a címnek öt -húsz változatával kell rendelkeznie ahhoz, hogy a cikket különböző helyszíneken közzétehesse. Ne feledje, hogy a címében mindig szerepelnie kell kulcsszavának.
A cikkeid címei rendkívül fontosak. A címsorodban valami csábító vonzza az olvasókat és bevonja őket a cikkbe, míg valami unalmas elfordítja őket. Gondolkodjon, mielőtt papírra vetné a címsort. Akár azt is megpróbálhatod, ha valakit magad körül használsz hangtáblának, hogy megnézd, mit gondolnak a címsorodról.
Ahhoz, hogy sikeres cikkforgalmazó lehessen, hajlandónak kell lennie arra, hogy többet tegyen, mint a másik marketinges. Lehet, hogy nem is ismersz egy másik cikk -marketinget, de feltételezned kell, hogy valaki dolgozik, miközben ezt olvasod. Ez azt jelenti, hogy rengeteg tennivalója van, ezért foglalkozzon a kampányával.
Igen, sikeres lehet a cikkek marketingjében. Tippjeink segítenek abban, hogy tegye közzé azt a cikket, amely ahhoz szükséges, hogy a lehető legjobban sikerüljön elérni rendkívül célzott forgalmat webhelyére. Kövesse a mutatóinkat, és meg fog lepődni a forgalomon.
https://2100.ws/hu/applikacio-fejlesztes/