Hogyan lehet sikereket elérni a cikkmarketing segítségével
A cikkek hírlevélen keresztül történő marketingje kiváló ötlet lehet a megfelelő mozgás közbeni terv mellett. Szükséged lesz egy ügyfélkörre, és ezek lehetnek korábbi ügyfelek, barátok vagy blog -előfizetők. A hírleveleken keresztül történő cikkmarketing hátránya, hogy több időt töltenek ezzel a módszerrel, mint más módszerekkel, egyszerűen azért, mert meg kell tervezni egy sablont, el kell küldeni őket (csigaposta vagy e -mail), valamint létre kell hozni és formázni kell minden tartalmat. A hírlevelek legnagyobb előnye, hogy egyenesen az olvasók postaládájába juttatja el magát; ha kitartó és következetes vagy, akkor a hírlevél egy részét el fogják olvasni, és cserébe irányítsd az embereket a webhelyedre. Ezt a kemény munkát kifizetődővé teheti, ha megnézi ezt a cikket, és követi ezeket a fontos tippeket.
A közönség fő érdeklődésének kutatása kulcsfontosságú a cikkmarketing sikeres megcélzásához. Okos ötlet az is, hogy a színek és szövegstílusok segítségével frissen és újonnan tartsa a kiegészítők megjelenését. A próba és a hiba a legjobb módja annak, hogy megtudja, mi működik a technikával kapcsolatban.
Először helyezze el cikkeit webhelyén, hacsak nem tiltják. Ezzel webhelye elnyeri a keresőmotorok figyelmét, és magasabb rangot fog elérni. Először szerezze be a webhelye keresőmotorjai által indexelt cikket, majd küldje el cikkeit a világba, hogy több ügyfelet vonzzon.
Amikor több címtárról cikkeket tesz közzé internetes marketingszakemberként, két szilárd szabály szerint kell élnie. Egy, soha ne tegye közzé ugyanazt a cikket kétszer. Mindig győződjön meg arról, hogy változtat a dolgokon, és új, friss nézőpontot ad a témához. Másodszor, mentse a linkeket a szerzői életrajzhoz, hogy a cikk ne spamként olvasson.
Kerülje ugyanazon cikk közzétételét számos különböző helyen. Sok cikkindex használható a cikk marketing kampányához. Csábító lehet ugyanazt a cikket használni több különböző indexen keresztül. Nem lehet becsapni a keresőmotorokat. A keresőmotorok pókjai bölcsen alkalmazzák ezt a taktikát, és csökkentik az oldal rangját.
Keressen egyedi és okos módszert arra, hogy cikkét promócióvá tegye. Az olvasók szeretik, ha egy író valami újat és érdekeset próbál ki. Szokták látni a termékleírás/vélemény/vásárlás itt formátumot. Ha kitalálhat egy másik módszert terméke népszerűsítésére, az olvasók összegyűlnek, és általában vásárolnak.
Ellenőrizze még egyszer a linkjeit. Amint a cikked megjelent, látogasd meg. Kattintson minden linkre, és győződjön meg arról, hogy mind pontosak és megfelelően működnek. Nem akarja elküldeni olvasóit egy 404-es képernyőre, vagy valamilyen véletlenszerű webhelyre, amelynek semmi köze sincs Önhöz vagy cikkéhez.
Kapcsolja össze magát! Minden cikkében nemcsak linkeket kell megadnia webhelye kezdőlapjára, hanem minden más cikkre is, amelyet írt. Még ha nem is relevánsak, akkor a végén felveheti őket úgy, hogy "A szerző egyéb cikkei közé tartozik ..."
Tegyen közzé cikkeket az ingyenes top 10 cikkkönyvek közül a lehető legtöbbben. Győződjön meg róla, hogy cikkei egyediek és jól meg vannak írva. Ismerkedjen meg az egyes könyvtárak beküldési követelményeivel, valamint annak feltételeivel. Egyes könyvtárak minimális szószámmal rendelkeznek, és az egyik, a Buzzle, nem fogad el olyan cikket, amelyet bárhol másutt publikáltak az interneten annak közzététele előtt.
Amint fentebb említettük, a cikkek marketingje hírlevél útján nehéz lehet, és valószínű, hogy várnia kell egy kicsit, hogy megnézze az erőfeszítéseinek eredményét. Csak adjon neki időt, és küldjön kiváló minőségű tartalmat a megfelelő embereknek, és ez működni fog. Ez csak egy az árucikkek sokféle értékesítési módjának, így végezzen egy kis kutatást is.