Használja ezt a cikkeket a marketing titkaihoz a siker eléréséhez
A cikkmarketing potenciálisan nagyon jövedelmező lehetőség, amely nem igényel munkába járást és
heti negyven óra eltöltését egy íróasztalnál, aki másnak dolgozik. De, mint bármi másnál, ez is trükkös
terület lehet. Olvasson el néhány tippet és tanácsot, amelyek megkönnyítik a cikkek marketingjét és
megértését.
Noha kockázatosnak tűnhet, üzleti tevékenységének egyik jó módja az, hogy ellentmond a
tömegeknek. Indítson el némi vitát egy népszerű márka elítélésével. Kritizáljon valakit, aki híres és
lehetőleg kedvelt. Vessen egy pillantást egy divatos weboldalon. Nemsokára mindenki, akinek a tollát
felborzolta, linkelni fogja az Ön webhelyét, és országosan blogokban és fórumokon vitatják meg.
Ha rendelkezik társult hálózattal, használja őket cikkei népszerűsítésére. Hagyja, hogy a cikkeket az
azonosítójukkal védjegyezzék, és küldjék el őket az interneten való jelenlétük növelése érdekében.
Tényleg maximalizálhatja az eredményeket a társult hálózat erejének felhasználásával.
A cikkmarketing erőfeszítéseinek frissessége érdekében gyakran változtassa meg cikkei formátumát.
Ne legyen önelégült, és töltsön be új tartalmat ugyanabba a képletbe újra és újra. Használjon
tipplistákat, útmutatókat, anekdotákat és más archetípusokat a cikkek változatosságának növelésére.
A változatos cikkformátumok nemcsak megőrzik olvasói érdeklődését, hanem érdekesebbnek találják
őket ilyen módon elkészíteni.
Maradjon a témánál. A cikknek mindig relevánsnak kell lennie bármivel szemben, amelyet reklámoz.
Ha lakásfelújításról ír, akkor nincs ok arra, hogy elmeséljen egy történetet a közelmúltbeli
Bahamákon töltött nyaralásáról. Az olvasók azt akarják, hogy a tartalom megfeleljen a témának, ezért
ügyeljen arra, hogy ne tévedjen túl messzire.
Győződjön meg róla, hogy a cikk hasznos és pontos is. A cikk elküldése előtt ellenőrizze adatait. Nem
szeretne elavult vagy helytelen információkat közzétenni, különben megkockáztathatja
megbízhatóságát és hitelességét. Az érvénytelen információ kulcsfontosságú kérdés, amely főleg a jó
hírű cikk könyvtárakban közzétett cikkekben található meg.
Tartsa szem előtt az olvasó figyelmét. Senki sem szeret olyan cikkeket olvasni, amelyek bekezdéseivel
csak tovább és tovább repülnek. Tökéletesítse ezt úgy, hogy minden bekezdést hat mondat alatt
tartson. Ha többet kell mondania valamiről, egyszerűen kezdjen el újat. Ez megakadályozza, hogy a
cikk elakadjon.
Bár a szavak száma fontos, írás közben ne zavarja magát velük. A cikk hossza attól függ, mennyit kell
mondania a témáról. A szerkesztés a szükséges hosszúság-csökkentések ideje, és néha a szerző azt is
tapasztalhatja, hogy két cikkre változtatható.
A személyes tapasztalatok nagyon fontos tényezők lehetnek a minőségi cikkek kidolgozásában. Ezek
olyan érzelmekből fakadnak, amelyek önben vannak, amelyek részletesebben és személyesebbé
válnak. Próbáljon olyan cikkeket írni, amelyek valamihez kapcsolódnak, amit tett, vagy amelynek
része volt, ha maximalizálni szeretné a minőséget.
Legyen körültekintő, amikor sok cikk könyvtárhoz csatlakozik. Megállapíthatja, hogy némelyikük
valójában ugyanaz a végső könyvtár, különböző webhelyekkel elosztva, nagyobb webes jelenlét
érdekében. Ez azt jelenti, hogy végül csak versenyezhet önmagával az olvasóközönségért, és ez óriási
időt és erőfeszítést pazarol.
A cikkmarketing bonyolultságára és kihívására a cikk korábban utalt. Remélhetőleg most, hogy
elolvasott néhány ötletet, a cikkmarketing már nem olyan ijesztő az Ön számára. Tartsa szem előtt
azt, amit itt tanult, és kényelmesen, magabiztosan és könnyedén indulhat az úton.